.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاهش چشمگير موارد بداخلاقي در مازندران

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: طرح سالم سازي دريا از اول خرداد ماه آغاز و تا ابتداي ماه مبارك رمضان به اتمام می‌رسد.

به گزارش شمال نيوز مستقر در ستاد تسهيلات سفر، هادی ابراهيمي بعدازظهر امروز در آغاز دور سوم سفرهاي نوروزي با بيان اينكه در حوزه گردشگري يك استراتژي هماهنگ بايد وجود داشته باشد، بیان داشت: تلاش همه مسئولان استان بر آن است كه خدمتگذار خوبي براي گردشگران باشيم.

وی با اشاره به ورود بيش از 10 ميليون گردشگر نوروزي به مازندران گفت: 35 درصد مسافران نوروزي در سطح كشور به مازندران سفر كردند كه 80 درصد اين مسافران در مازندران اقامت داشتند.

جانشين رئيس ستاد تسهيلات سفر مازندران با بيان اينكه مازندران استاني ويژه با ظرفيت‌هاي خاص است، ادامه داد: مازندران در بخش اسكان مسافران نوروزي رتبه نخست و در بخش ورود مسافران نوروزي رتبه دوم را در سطح كشور دارد.

ابراهيمي با بيان اينكه كلمه جهاد بار معنوي و ارزشي دارد، گفت: در دهه چهارم انقلاب، جهاد اقتصادي در پرتو همت مضاعف و كار مضاعف است.

وي با تاكيد بر اجراي فرامين مقام معظم رهبري در سال جديد گفت: جهاد اقتصادي برگرفته از نگاه ديني و ارزشي ما است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران خاطرنشان كرد: مردم مازندران در فرهيختگي، ديانت، تشييع و حضور در عرصه‌هاي سياسي و اجتماعي نقش بارز و ارزنده‌اي دارند.

وي با اشاره به اينكه هنوز نتوانسته‌ايم انتظارات گردشگران را برآورده كنيم، اظهار داشت: اسكان مسافران نوروزي در مدارس ظرفيت‌هاي جديدي را براي اقامت گردشگران ايجاد كرده است.

ابراهيمي بيان كرد: طرح سالم سازي دريا از اول خرداد ماه آغاز و تا ابتداي ماه مبارك رمضان به اتمام خواهد رسيد.

وي با بيان اينكه روز طبيعت مسافران زيادي به مازندران سفر می‌کنند، گفت: اميدواريم مسافران و شهروندان مازندران نظافت و پاكيزگي محيط زيست را رعايت كنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تقدير از ستاد تسهيلات سفر مازندران و اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: بايد براي طرح سالم‌سازي دريا برنامه‌ريزي كنيم.

ابراهيمي با تشكر از پرسنل نيروي انتظامي گفت: فرماندهي انتظامي مازندران در برقراري امنيت و كنترل تردد و ترافيك وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي مازندران پرتلاش عمل كرده است.

وي در پایان افزود: در نوروز امسال موارد غيراخلاقي در استان كمرنگ شده است ضمن اينكه گردشگران نيز اصول اخلاقي را رعايت كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.